Top Ad unit 728 × 90

Son Eklenenler

recent

Kulun Maksadı

Kulun Maksadı
Bütün hayırların başı niyettir. Müslüma, Allah'ın [celle celâluhû] kendisine farz kıldığı ibadetlerini yerine getirirken her işte olduğu gibi Allah rızası için niyet etmeli, ibadetlerine riya karıştırmamalıdır. Müslümanın niyeti şu şekilde olmalı: "Allahım senin razı olacağın bir kul olmak istiyorum. Bunun için takva sahibi olmam gerektiğini buyuruyorsun. Rabbim, beni sadece senin rızanı arayanlardan eyle. Beni sana yaklaşmak için vesile arayanlardan eyle. Beni maksadı, gayesi senin hoşnutluğun olanlardan eyle. İbadetlerimi senin katında makbul olanların arasına kat. Beni senden uzaklaştırıcı her şeyden uzak tut. Beni senin resûlünün yolunda gidenlerden eyle."
Kulun Maksadı Reviewed by Unknown on 12:09 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Bilgi Kalem © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Bilgi Kalem

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.